» » » SPECIALIST IN MARKETING

SPECIALIST IN MARKETING

postat în: Joburi, Noutăți | 0

=Criterii de selectie :

  • Studii superioare;
  • Experienta relevanta pe un post similar de min 2 ani reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte din domeniul economic, management, marketing;
  • Marketing operational si tehnici de negociere;
  • Abilitati de comunicare, relationare, negociere;
  • Abilitati de planificare si organizare si de lucru in echipa;
  • Oriectare catre rezultat si satisfactia clientului;
  • Seriozitate, corectitudine, creativitate, originalitate, atentie selctiva, concentrata dar si distributive, capacitati persuasive, interese intelectuale multivariate;
  • Deschidere la nou, spirit de initiativa;
  • Cunostinte operare PC;
  • Cunoasterea limbii engleze; ;
  • Permis de conducere;

=Obiectivele postului:

  • Promovarea imaginii organizatiei si promovarea produselor comercializate;
  • Studiul pietei si al concurentei;
  • Atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firma;
  • Identificarea cailor de crestere a profitului;
  • Elaborarea planului de marketing si elaborarea procedurilor ;

Responsabilitati:

  • Implementarea si dezvoltarea strategiei de brand si dezvoltarea strategiei de comunicare;
  • Efectuarea si coordonarea strategiei agreate si asigurarea realizarii profitului;
  • Asigurarea succesului brandului, a dezvoltarii acestuia si obtinerea unei imagini puternice si stabile in piata;
  • Permanenta studiere a pietei si a evolutiei vanzarilor, pentru a cunoaste in orice moment situatia din piata;
  • Propunerea, efectuarea diverselor evenimente de promovare a produselor in vederea sustinerii strategiei de marketing, cu acordul conducerii societatii;
  • Colaborarea cu diversi colaboratori pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
  • Implementarea si dezvoltarea campaniilor de publicitate;
  • Initierea studiilor de piata in vederea obtinerii datelor necesare pentru imbunatatirea performantelor;
  • Dezvoltarea, organizarea si controlul programelor orientate catre consumator, definite prin strategia de produs;
  • Urmareste prin toate actiunile crearea celei mai bune imagini pentru firma si pentru produsele comercializate de aceasta;
  • Controlul imaginii publice a produselor;
  • Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, pe termen scurt si lung
  • Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor – mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
  • Asigurarea documentatiei si materialelor promotionale pentru produsele allocate;
  • Oferirea de asistenta de specialitate pentru identificarea solutiilor optime de vanzare;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari pe produse si furnizori si le prezinta sefului ierarhic;
  • Urmarirea evolutiei vanzarilor, identifica si propune sefului ierarhic masuri de corectie/optimizare;
  • Participarea activa la indeplinirea planului de vanzari ;
  • Actualizarea fisierelor de preturi pentru produsele allocate;
  • Realizarea cercetarilor de piata, prelucrarea datelor obtinute si transmiterea catre seful ierarhic pentru analiza;
  • Propune sefului ierarhic actiuni de promovare pentru produsele alocate si asigura realizarea acestora;
  • Executarea altor dispozitii date de seful ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
  • Pastrarea confidentialitati asupra tuturor datelor si informatiilor despre structura organizatorica si sistemele proprii de comercializare si despre reteaua de clienti a societatii, sa nu le divulge si sa ia masuri pentru preintampinarea scurgerii acestora in afara societatii;
  • Respectarea Regulamentului Intern și procedurile

Daca doresti sa faci parte dintr-o companie ale carei valori sunt etica, profesionalismul si orientarea catre client, atunci alatura-te companiei noastre.

ENSOLA ………………………….

Partajează...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

Lasă un Răspuns